1. Cum/unde semnalez o neîntelegere legată de sumele și produsele existente în factură?

Scrieți mail la adresa admin.kinderpedia@scoalamionescu.ro

2. Ce conține o factură?

La data emiterii facturii, aceasta conține taxa școlară pentru luna în curs și serviciile (masă, after, cluburi) pentru luna anterioară. De exemplu: factura pentru luna octombrie, conține taxa pentru luna noiembrie și serviciile pentru luna octombrie.

3. De ce plătesc penalități?

Se plătesc penalități doar când se întârzie plata facturii peste termenul limită menționat în factură.

4. Cum plătesc serviciile contractate către instituția de învățământ?

Trebuie plătită suma exactă de pe factură, după ce aceasta a fost primită, menționându-se numele copilului și numărul facturii.

5. Cum renunț la un serviciu de masă și/sau after-school?

Se poate renunța doar dacă există un motiv întemeiat (școala a angajat persoane pentru aceste servicii care trebuie salarizate). Se completează cererea în formularul disponibil aici: click până cel târziu la 20 ale lunii, iar renunțarea este valabilă de la data de 1 a lunii următoare.

6. Cum pot contracta un serviciu de masă, after school pe parcursul anului școlar?

Se completează cerere în formularul disponibil aici: click. Serviciul va fi valabil începând cu luna următoare completării.

7. Unde trimit cererea de scutire pentru serviciile contractate, dacă copilul s-a îmbolnăvit?

Cererea se completează în formularul de servicii disponibil aici: click. Aceasta se trimite imediat ce este reținut acasă copilul, pentru o perioadă de minimum 5 zile. Se specifică în formular perioada în care copilul va lipsi, iar dacă aceasta se prelungeste, trebuie revenit la formular cu altă perioadă completă. În caz contract, serviciile se reiau automat.

8. Cum învoiesc copilul de la școală pentru chestiuni personale?

Pentru scutirea de o singură zi, vă adresați cadrului didactic responsabil de clasa copilului.
Pentru scutirea pe mai multe zile trimiteți mail secretariatului scoala.mionescu@gmail.com în care vă adresați directorului.

9. Unde trimit cererea pentru scutirea de la ore?

Cererea pentru scutirea de la ore se trimite la cadrul didactic responsabil al clasei.

10. Cum pot lua legătura cu un profesor de la cluburi?

Puteti lua legătura cu profesorul acesând mesaje rapide în aplicația Kinderpedia.
                                               PROFESORI  -  CLUBURI
  • LOREDANA MORARU - BALET

    SIMONA PETREACĂ - DEZVOLTARE PERSONALĂ

    MARY RĂDICA - EXPERIMENTE

    EVELIN ABEL MATEI - FITNESS

    FLORINA CRISTINA MATEI - KINETOTERAPIE

    DIANA TUDOSE - PIAN

    GRAȚIELA NIȚULESCU - PIAN

    SARAH RIZESCU - PIAN

    ANDREEA DRĂGUȘIN - ROBOTICĂ

    MIHAELA MIU - ȘAH

11. Cum poate fi scutit un copil de la cluburi:

Copilul poate fi scutit doar pe motive de sănătate, când este absent și de la cursuri și are adeverință medicală sau declarație de izolare, prin completarea formularului la click.

12. Cum renunț la un club?

Se poate renunța la finalul semestrului când se termină un modul, prin competarea în formular a cererii de renunțare la click.

13. Cum mă asigur că voi rămâne înscris la un club sau un curs individual în semestrul al II-lea?

Dacă nu intervine nicio cerere de renunțare din partea parintelui, copilul este reînscris automat în semestrul al II-lea.

14. Cum învoiesc copilul de la cluburi, dacă nu este bolnav?

În această situație, doar prin comunicarea direct cu profesorul de la club. Dacă este de acord, trebuie să și motiveze absența.

15. Cum semnalez conducerii școlii o problemă/abuz legat de copilul meu?

Dacă problema este legată de mediul școlar, colegi de clasă, aceasta va fi semnalată cadrului didactic responsabil pentru clasa respective.
Dacă problema este legată de cadrul didactic, aceasta va fi semnalată prin mail, la adresa scoala.mionescu@gmail.com , către director.

16. Cum procedez dacă optez pentru educație la distanță, din considerente de prevenție, nu pentru risc medical, reglementat de lege?

Se trimite cerere pentru educație la distanță și declarație de izolare la domiciliu către dirigintele, învățătoarea, educatoarea clasei din care face parte. În termen de 2 zile vi se comunică dacă cererea a fost aprobată de de consiliul profesoral al clasei.

17. Ce fac când am o suspiciune de boală contagioasă (covid etc.)?

Țin copilul acasă , fac un test ,dacă este negativ poate merge la școală, a doua zi, iar dacă este pozitiv , anunț dirigintele/educatoarea/învățătoarea pentru intrarea în online. În cazul în care am optat pentru anumite servicii sau cluburi, completez perioada de absență în formularul de servicii aici: click pentru a fi scutit.

18. Cum pot oferi o sponsorizare din profit, pe care să o deduc din impozit?

Se solicită la secretariatul școlii pe e-mail: scoala.mionescu@gmail.com un contract de sponsorizare. În cazul în care este necesară consultanța privind deducerea sumei din impozitul pe profit, se specifică în mail.

19. Cum pot face o donație școlii?

Dacă doriți să donați bani sau obiecte ce pot fi folosite în scop educațional, scrieți un mail pe adresa școlii: scoala.mionescu@gmail.com și vi se va trimite un contract de donație. În cazul obiectelor, veți fi contactat de administratorul instituției pentru recepția acestora.

20. Ce conține mâncarea copiilor ?

Toate legumele , ouăle și produsele lactate sunt achiziționate direct de la furnizori de încredere. Nu se folosesc stocuri și aditivi pentru gust.

21. Cât de sanatos este desertul oferit în meniu?

Se folosește îndulcitor natural din stevie, nu zahar industrial.

22. Cum solicit o adeverință privitoare pe propriul copil:

Scrieți mail la adresa: scoala.mionescu@gmail.com în atenția secretariatului.

23. Cum procedez dacă doresc să retrag copilul de la grădiniță/școală/liceu?

Retragerea copilului înseamnă rezilierea contractului de școlarizare și transferul în altă instituție. Pentru aceasta, trebuie să depuneți în original la secreatiatul instituției, în str. Căuzași 43 sector 3 următoarele documente: Cerere de reziliere a contractului; ACORDUL DE TRANSFER de la institutia în care doriti sa mutați copilul; Cerere pentru adeverință de studii. La data rezilierii, toate datoriile către instituția de învățământ trebuie să fie achitate.

24. Cum pot beneficia de cont separat părinte copil în aplicație?

Trebuie trimisă o altă adresă de e-mail decât cea folosită la contul de părinte, la cadrul didactic responsabil al clasei, care, la rândul lui va trimite invitatie de activare a contului pe adresa respectivă.

25. Ce înseamnă chech-in și cu ce e diferit de prezența la ore?

Chech-in este prezența făcută pe zi, doar atunci când copilul vine fizic la școală. Prezența la ore se face la fiecare materie din ziua respectivă, chiar dacă copilul este fizic la școală sau învață online.

26. Ce trebuie să fac dacă observ neconcordanța între prezențele de la cluburi și cele reale?

Scrieți profesorului care organizează clubul, în Kinderpedia. Dacă situația nu se clarifică, trimiteți un mail la admin.kinderpedia@scoalamionescu.ro în care specificați: numele copilului, clubul și profesorul, datele în care nu corespund prezențele, motivul, scutirea dacă copilul a absentat.

27. De ce văd diferit aplicația pe telefon față de laptop?

Kinderpedia pentru telefon este o versiune simplificată pentru accesul rapid al părinților și profesorilor. Versiunea web conține toate câmpurile folosite de aplicație.

28. Cum apelez asistența kinderpedia ?

Click pe bulina roz din dreapta jos în pagina web sau secțiunea "Suport tehnic" în aplicația mobilă.

29. Despre funcționalitările platformei Kinderpedia:

• username ul și parola sunt aceleași pe toate dispozitivele
• dacă ați primit invitație de la școală pe adresa de e-mail NU mai trebuie să dați click pe "inregistrează-te" în pagina kinderpedia (doar acceptați invitația)

• în cazul în care aveți mai mulți copii din aceeași familie le puteți accesa conturile de pe un singur cont de părinte (tutorial: https://docs.kinderpedia.co/ro/articles/3624985-sunt-parinte-a-2-sau-mai-multi-copii-cum-pot-vedea-informatiile-aferente-fiecarui-copil )

• dacă aveți un cont activ și nu mai știți parola, aceasta se poate reseta (tutorial:
https://docs.kinderpedia.co/ro/articles/2930209-cum-imi-resetez-parola ). Nu ștergeți contul pentru că se vor pierde informațiile.