1. Cum/unde semnalez o neîntelegere legată de sumele și produsele existente în factură?
Scrieți mail la adresa admin.kinderpedia@scoalamionescu.ro
Se poate renunța doar dacă există un motiv întemeiat (școala a angajat persoane pentru aceste servicii care trebuie salarizate). Se completează cererea în formularul disponibil aici: click până cel târziu la 20 ale lunii, iar renunțarea este valabilă de la data de 1 a lunii următoare.
Se completează cerere în formularul disponibil aici: click. Serviciul va fi valabil începând cu luna următoare completării.
Cererea se completează în formularul de servicii disponibil aici: click. Aceasta se trimite imediat ce este reținut acasă copilul, pentru o perioadă de minimum 5 zile. Se specifică în formular perioada în care copilul va lipsi, iar dacă aceasta se prelungeste, trebuie revenit la formular cu altă perioadă completă. În caz contract, serviciile se reiau automat.
Pentru scutirea de o singură zi, vă adresați cadrului didactic responsabil de clasa copilului.
Pentru scutirea pe mai multe zile trimiteți mail secretariatului scoala.mionescu@gmail.com în care vă adresați directorului.
PROFESORI - CLUBURI
LOREDANA MORARU - BALET
SIMONA PETREACĂ - DEZVOLTARE PERSONALĂ
MARY RĂDICA - EXPERIMENTE
EVELIN ABEL MATEI - FITNESS
FLORINA CRISTINA MATEI - KINETOTERAPIE
DIANA TUDOSE - PIAN
GRAȚIELA NIȚULESCU - PIAN
SARAH RIZESCU - PIAN
ANDREEA DRĂGUȘIN - ROBOTICĂ
MIHAELA MIU - ȘAH
Copilul poate fi scutit doar pe motive de sănătate, când este absent și de la cursuri și are adeverință medicală sau declarație de izolare, prin completarea formularului la click.
Se poate renunța la finalul semestrului când se termină un modul, prin competarea în formular a cererii de renunțare la click.
Dacă problema este legată de mediul școlar, colegi de clasă, aceasta va fi semnalată cadrului didactic responsabil pentru clasa respective.
Dacă problema este legată de cadrul didactic, aceasta va fi semnalată prin mail, la adresa scoala.mionescu@gmail.com , către director.
Țin copilul acasă , fac un test ,dacă este negativ poate merge la școală, a doua zi, iar dacă este pozitiv , anunț dirigintele/educatoarea/învățătoarea pentru intrarea în online. În cazul în care am optat pentru anumite servicii sau cluburi, completez perioada de absență în formularul de servicii aici: click pentru a fi scutit.
Se solicită la secretariatul școlii pe e-mail: scoala.mionescu@gmail.com un contract de sponsorizare. În cazul în care este necesară consultanța privind deducerea sumei din impozitul pe profit, se specifică în mail.
Dacă doriți să donați bani sau obiecte ce pot fi folosite în scop educațional, scrieți un mail pe adresa școlii: scoala.mionescu@gmail.com și vi se va trimite un contract de donație. În cazul obiectelor, veți fi contactat de administratorul instituției pentru recepția acestora.
Scrieți mail la adresa: scoala.mionescu@gmail.com în atenția secretariatului.
Scrieți profesorului care organizează clubul, în Kinderpedia. Dacă situația nu se clarifică, trimiteți un mail la admin.kinderpedia@scoalamionescu.ro în care specificați: numele copilului, clubul și profesorul, datele în care nu corespund prezențele, motivul, scutirea dacă copilul a absentat.
• în cazul în care aveți mai mulți copii din aceeași familie le puteți accesa conturile de pe un singur cont de părinte (tutorial: https://docs.kinderpedia.co/ro/articles/3624985-sunt-parinte-a-2-sau-mai-multi-copii-cum-pot-vedea-informatiile-aferente-fiecarui-copil )
• dacă aveți un cont activ și nu mai știți parola, aceasta se poate reseta (tutorial:
https://docs.kinderpedia.co/ro/articles/2930209-cum-imi-resetez-parola ). Nu ștergeți contul pentru că se vor pierde informațiile.